طراحی الگوی ارزش پیشنهادی کارفرما از دیدگاه نخبگان دانشجویی |
با هرچه پویاتر شدن محیط و به متعاقب آن هرچه سختتر شدن پیش بینی آن، اهمیت در اختیار داشتن نیروی انسانی زبده و ماهر برای سازمان و البته متناسب با نیازهای آن پررنگ تر میگردد. بروز بحران اقتصادی اخیر که دامنگیر تمامی کشورهای جهان شده است، بر نامطمئنتر نمودن محیط نقش داشته است. سازمانها باید در حین جذب نیروی مورد نظر بر متناسب بودن استعدادها با نیاز سازمان و و ماهر بودن آن ها تلاش کنند؛ همچنین میبایست در بین افراد سازمانی تعهد و وفاداری ایجاد کنند.
1-2. اهمیت موضوع
در برندسازی کارفرما هدف، جذب و حفظ استعدادها است. عدم توجه به برندسازی کارفرما میتواند باعث ازدیاد نیروی کار نامتناسب در سازمانها و در نتیجه ایجاد مشکل در امور داخلی سازمان شود. با این حال برندسازی کارفرما در ادبیات این حوزه به طور جامع توضیح داده نشده است.
1-3. بیان مسأله
[1] Oxford English Dictionary
[2] Employer
[3] American Marketing Association
[4] Brand
[6] Grunewalder
[7] Moroko and Uncles
[8] Davies
[9] Barrow and Mosley
[10] Kapoor
خرید فایل متن کامل این پایان نامه :
[11] Universum. from http://www.universumglobal.com
[12] Ployhart
[13] Berthon
[14] Scullion and Collings
[15] Collins. from http://www.eandt.theiet.org
[16] Bakanauskiene
[17] Kapoor
[18] Tuzuner and Yuksel
[19] Roy
[20] Barrow and Mosley
[21] Wilcock
[22] Bakanauskiene
[23] Ambler and Barrow
[24] Employer Value Proposition
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-05-09] [ 07:22:00 ب.ظ ]
|